May 20, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/nancycouick.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
راعي الأجرب

سعودی عرب کی وزارت اطلاعات میں سعودی ٹریژرز انیشی ایٹو نے یوم تاسیس کے موقع پر ’راعی الاجرب‘ [دی مینگی شیفرڈ] کے عنوان سے مختصر تاریخی ڈرامہ فلم ریلیز کی۔

یہ فلم درعیہ کے سقوط اور پہلی سعودی ریاست کے زوال کے بعد امام ترکی بن عبداللہ کے کہانی کے گرد گھومتی ہے۔ اس کے بعد کے واقعات کا فلم میں جائزہ لیا گیا ہے، جس میں ان کی اپنی سرزمین کے دفاع کی صلاحیت اور دشمن کو شکست دینے کی مسلسل منصوبہ بندی کی تفصیلات بیان کی گئی ہیں۔ فلم میں پہلی سعودی ریاست کے سقوط کے بعد دوبارہ فتح کے لیے حامیوں کو جمع کرنے کی کوششوں اور سعودی ریاست کو بحال کرنے اور ریاض میں داخل ہونے کے لیے آگے بڑھنے کی تیاریوں پر روشنی ڈالی گئی ہے۔

فلم “دی مینگی شیفرڈ” کی پروڈکشن سعودی ٹریژرز انیشی ایٹو کی پروڈکشن کی توسیع ہے، جس کا مقصد بہادری اور تاریخی کہانیوں کو دستاویزی شکل دینا اور انہیں بہترین تکنیکی معیارات اور بین الاقوامی وضاحتوں کے ساتھ مقامی اور بین الاقوامی سامعین کے سامنے پیش کرنا ہے۔

قابل ذکرہے کہ کنوز اقدام انسانی صلاحیت کی ترقی کے پروگرامات کا حصہ ہے جو مملکت کے وژن 2030 کے پروگراموں میں سے ایک ہے۔ اس کا مقصد ثقافتی دولت اور تہذیبی شراکت کو دستاویزی شکل دینا اور سعودی شہری کی کامیابی کی کہانیوں کو منفرد انداز میں اجاگر کرنا ہے۔

اس اقدام نے بہت سے ایسی چھوٹی دستاویزی فلمیں ریلیز کیں جن میں ” مرحلۃ الصعبۃ”، “نورس العرب،” “علی حد سوا”، “ماذا يأكل السعوديون”، “أطلس السعودية” ، “هورايزُن” اور “المحطة سبعة” جیسی فلمیں شامل ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *